ENTERPRISE INDIA – O oportunitate pentru parteneriate de succes în afaceri

Confederation of Indian Industry şi Ambasada Indiei la Bucureşti organizează Enterprise India – expoziţie indiană cu peste 50 de companii indiene prezente. Expoziţia are loc la Romexpo, pavilioanele 26-28, între 5 şi 8 iunie.

Expoziţia propune publicului vizitator produse din diverse sectoare:
• Piese de schimb auto
• Automatizări
• Unelte
• Biciclete, motociclete şi piese de schimb
• Produse agricole, ceai
• Cosmetice şi produse naturiste
• Bijuterii
• Produse sportive
• Unelte pentru grădinărit
• Produse de artizanat indian
• Mobilier şi produse pentru casă
• Produse textile şi obiecte de îmbrăcăminte
• Produse de piele
• Echipamente de construcţii

India a participat cu succes în alte târguri şi expoziţii în România în ultimii ani, precum Târgul Textil Indian, organizat din 2004 în Bucureşti şi Braşov sau TIBCO, cel mai mare târg românesc.

Entreprise India are ca scop facilitarea unei mai bune cunoaşteri reciproce şi stabilirea de contacte între companiile româneşti şi cele indiene.

Excelenţa sa dl. Ram Mohan, amabasadorul Indiei la Bucureşti, declară pentru presă: “În ultimii 5 ani schimburile comerciale dintre România şi India au crescut de peste 4 ori, de la 101.2 milioane USD în 2002, la 475.4 milioane USD în 2006. Noi încurajăm această creştere continuă şi am vrea să credem că, în mai puţin de 10 ani, India va reprezenta unul dintre partenerii de afaceri cei mai importanţi pentru România.”

Dl. Gurpal Singh, Director General Adjunct al Confederation of Indian Industry accentuează nevoia de creştere bilaterală a relaţiilor şi schimburilor dintre cele 2 ţări – Enterprise India fiind o iniţiativă în acest sens. Dl. Gurpal Singh declară: “Am vrea să vedem România devenind unul dintre cei mai importanţi parteneri de afaceri ai Indiei, cu care să derulăm relaţii de afaceri profitabile, pe termen lung. India are un potenţial de dezvoltare enorm, costuri de producţie reduse, calitate excelentă a produselor şi timpi de livrare foarte buni. Pentru informaţii despre industria indiană, invit toţi oamenii de afaceri din România să acceseze website-ul nostru www.ciionline.org, precum şi  www.ibef.org.”   

De ce India?

3 argumente pentru stabilirea unui parteneriat cu companiile indiene:

•    produse la preţuri avantajoase:
în India, forţa de muncă este accesibilă şi cost-eficientă;

•    produse de cea mai bună calitate:
investiţiile în tehnologiile moderne din ultimii ani au determinat obţinerea de produse de calitate, care respectă normele actuale de protecţie a consumatorului şi standardele de mediu;

•    India este una dintre cele mai mari producătoare de bunuri din întreaga lume:
India este o sursă importantă de bunuri pentru numeroase ţări din întreaga lume, inclusiv ţări din Europa Occidentală şi SUA.

În prezent, India este una dintre ţările cu cel mai mare potenţial de dezvoltare din lume. Democraţia şi deschiderea către occident şi economia mondială, ca şi resursele naturale şi umane pe care le deţine – India este a doua ţară din lume ca număr de locuitori, după China – garantează dezvoltarea şi valorificarea acestui potenţial.

 

4 iunie 2007