PharmaBusiness Congress

Publicat de decisepo | 0 comentarii | Evenimente 2010

PharmaBusiness Congress reuneste 150 manageri de top din farma

Expand Health organizeaza in perioada 10-11 noiembrie PharmaBusiness Congress, singurul congres dedicat top managementului companiilor farmaceutice.

Congresul este in acest an la cea de-a patra editie, iar participarea este din nou remarcabila: peste 150 de experti in vanzari, marketing, HR si management, reprezentanti ai peste 50 de companii de pharma.

“Business-ul in pharma este in continua schimbare si este o permanenta provocare pentru expertii din industrie. Criza locala poate genera in egala masura amenintari si oportunitati, ceea ce face cu atat mai dificil rolul oricarei echipe de management. Austeritatea devine principalul subiect in pharma. Ce e de facut si cum pot managerii din industrie sa pastreze o atitudine pozitiva si sa creeze un viitor pentru companiile lor?” spune Carmen Catrina, General Manager Expand Health, in invitatia adresata colegilor din industria farmaceutica de a participa la editia din acest an.

Congresul se deschide cu o masa rotunda in care manageri de top din industrie vor folosi exemple din propriile companii pentru a ilustra schimbarile din industria locala si globala. Specialistii vor propune scenarii de evolutie a pietei pentru urmatorii zece ani, provocand participantii la analize si discutii.

Dupa-amiza primei zile il are ca invitat de onoare pe Mike Song, autorul mai multor best-seller-uri despre comunicarea on-line. Dupa conferinta, autorul va oferi participantilor cea mai recenta carte a sa „The hamster revolution - Spinning your wheels on email? Get a life!”.

A doua zi dimineata, participantii sunt invitati la doua workshop-uri  interactive. Unul dintre ele are ca subiect cele mai noi practici de marketing, in conditiile in care vechile metode nu mai pot fi aplicate intr-o piata in continua schimbare si din ce in ce mai strict reglementata. In Romania, numarul estimat al meselor rotunde simpozioanelor organizate de diverse companii si tintite catre un public de 6 000 de medici este de aproximativ 80 000, in scadere cu 15% fata de anul 2009. Considerata a fi o unealta esentiala de marketing, masa rotunda/simpozionul este supraestimata (media de participare este de 6 medici/eveniment). De aceea, specialistii cauta noi metode de a transmite informatia despre medicament catre medic. (cercetare realizata de Expand Health pe 200 de respondenti). In lume, noi  practici prind contur: e-marketingul, implicarea producatorilor alaturi de asociatiile de pacienti, campaniile de comunicare educative, in general actiuni fara scop direct comercial.

Al doilea workshop isi propune sa aduca in discutie modul in care trebuie conduse echipele de vanzari in conditii de criza, luand in considerare triunghiul: reguli de promovare – bugete reduse – reglementari stricte ale pietei.

“Acest congres nu va oferi reteta succesului, dar va fi un pas important pentru a avea o viziune de ansamblu si o adevarata inspiratie pentru dezvoltarea viitoarelor proiecte din industrie” spune Carmen Catrina.

noiembrie 2010

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *