LA ROCHE-POSAY lanseaza pe Facebook campania MY TEEN SKIN



Pe pagina online facebook.com/larocheposayromania, tinerii sunt asteptati sa afle informatii utile despre un ten sanatos, sa dezbata problemele arzatoare ale adolescentei si sunt invitati sa testeze produsele La Roche-Posay, totul intr-o maniera deschisa si interactiva.

MY TEEN SKIN
Construita pe trei piloni– INFORMARE, INTERACTIVITATE si TESTARE, campania „MY TEEN SKIN” isi propune un program 3 in 1 de indrumare a cititorilor spre un ritual corect de ingrijire a tenului. Pagina AFLA aduce in prim plan gama de produse anti-acnee Effaclar, in 2011 alegerea numarul 1 a medicilor dermatologi din Romania pentru tenul acneic*. Pagina DISCUTA este dedicata dezbaterilor interactive dintre tineri, iar pagina TESTEAZA este dedicata tuturor adolescentilor care doresc sa beneficieze de un Kit EFFACLAR chiar la ei acasa.

Acneea – o problema de actualitate in randul tinerilor de azi
Tot mai raspandita la nivel european, acneea este o afectiune ce atinge anual peste 76%** dintre adolescentii cu varste cuprinse intre 13 si 19 ani. Prezenta sub diverse forme, acneea juvenila (cea specifica la varsta adolescentei) apare ca urmare a activitatii hormonale intense intalnite la adolescenti si se manifesta sub forma de puncte negre si cosuri inflamate dureroase. Deoarece la acest tip de acnee exista doua tipuri de imperfectiuni, dermatologii o numesc acnee mixta.

Tratamentul pentru acest tip de acnee este complex si necesita in general, aplicare a doua produse diferite – unul pentru tratarea punctelor negre (leziuni retentionale) si unul pentru tratarea cosurilor (leziuni inflamatorii). De aceea exista riscul ca schema de tratament sa nu fie urmata cu strictete, mai ales in randul adolescentilor.

Acneea – o afectiune cu urmari psihologice
Pentru tineri, impactul psihologic al imperfectiunilor aparute la nivelul fetei este important, deoarece acestea apar la o varsta in care ei isi construiesc identitatea. “Povara” poate fi cu atat mai grea, cu cat acneea poate duce la excluderea din anumite grupuri sociale. Cu toate acestea, la nivel Eeuropean, numai 1 adolescent din 3 apeleaza la sfatul unui specialist – medicul dermatolog – pentru a putea  trata eficient aceasta afectiune.
Pentru a sustine campania “MY TEEN SKIN”, La Roche-Posay propune o abordare a tenului cu tendinte acneice in 3 pasi concreti: 
1. Curatare
2. Ingrijire
3. Corectare

Astfel, in aceasta toamna, La Roche-Posay lanseaza pe piata un pachet special dedicat tinerilor, disponibil numai in farmacii – solutia completa de curatare si ingrijire a tenului cu tendinta acneica – format din:

• Effaclar Gel –  pentru igiena zilnica curata pielea in profunzime lasand un ten proaspat si curat;
• Effaclar DUO – pentru ingrijirea tenului, un produs  2 in 1 (cu actiune asupra ambelor tipuri de imperfectiuni) creat special pentru nevoile si dorintele adolescentilor. Cu ajutorul tehnologiei de ultima generatie, Effaclar DUO elimina cosurile si punctele negre, diminuand in acelasi timp secretia de sebum si oferind hidratare de durata pielii.

Conform ultimului studiu al Laboratoarelor La Roche-Posay, peste 95%*** din adolescentii cu acne juvenila cu varste cuprinse intre 14-19 ani au fost multumiti de rezultatele Effaclar DUO.
Pentru mai multe informatii, va invitam sa accesati www.facebook.com/larocheposayromania.

Despre La Roche-Posay:
De mai bine de 30 de ani, La Roche-Posay colaboreaza cu dermatologi la nivel international pentru a crea produse de ingrijire si machiaj, avand la baza apa termala La Roche-Posay. Peste 25000 de medici din intreaga lume recomanda zilnic La Roche-Posay ca fiind specialistul pielii sensibile.

*Dintre produsele dermato-cosmetice, studiu CEGEDIM, Iulie-August 2011
**Studiu cantitativ indeplinit cu ajutorul a 118 dermatologi, iunie 2007, Franta.
***Studiu realizat pe 40 pacienti cu varstele cuprinse intre 13-31 ani cu acne usoara si moderata. Utilizare de peste 3 luni-2 aplicari pe zi (dimineata si seara). Toleranta evaluata de medicul dermatolog.