Stretto, divizia de Out Of Home a grupului Alka ce oferă soluții complete de servire a cafelei (produse, echipamente și service), pătrunde în zona de B2C prin intermediul magazinului online www.stretto.ro  și preconizează o creștere cu cel puțin 30% a cifrei de afaceri față de anul 2020.

Anul 2020 a reprezentat o provocare pentru Stretto ca urmare a nenumăratelor restricții impuse zonei Horeca și offices, principalele puncte de desfacere ale business-ului. Astfel, pe parcursul anului trecut, compania a reușit să transfere core business-ul către alte subcanale și ocazii de consum relevante în contextul pandemic.

Alegerea Stretto de a se adresa direct consumatorului final este un răspuns firesc la dinamica pieței cafelei din ultimul an. În anul 2020, deși an pandemic, piața de cafea a crescut cu 13% față de anul precedent (măsurătoare făcută doar în zona de retail), iar aportul majoritar vine din consumul de acasă. Conform informațiilor disponibile public, anul trecut a adus o creștere considerabilă a comerțului online, inclusiv în zona cafelei și a ceaiurilor.

 “În ultimii ani am observat o cerere crescută în zona cafelei de calitate printr-o deschidere importantă către sortimentele premium. Consumatorul final este mult mai selectiv și venim în întâmpinarea lui prin lansarea magazinului online www.stretto.ro, unde va găsi sortimente de cafea premium, single origins și blend-uri. Suntem într-un business care oferă soluții complete de servire a cafelei (produse, echipamente, service și training de specialitate), astfel continuăm consolidarea poziției noastre în subcanalele tradiționale Horeca și ne mândrim că printre aceste locații se numără restaurante și hoteluri de top care apreciază serviciile noastre. În același timp, ne-am concentrat atenția pe subcanalul <<on the go>>, care a crescut exponențial în ultimii ani și astfel am reusit să ne unim forțele cu mulți parteneri, iar împreună să întâmpinăm consumatorii cu o cafea premium în drumul lor spre locul de muncă sau la o plimbare în aer liber.” spune Silviu Neagoe, National Out Of Home Manager Alka Group.

 ”Cafeaua face parte din ADN-ul companiei. A fost prima noastră linie de business. Alka a debutat ca primă prăjitorie locală din București și avem experiență în prăjirea și comercializarea cafelei de peste 25 de ani. Facem asta respectând cele mai înalte standarde de calitate la fel ca în cazul tuturor brand-urilor noastre. Focusul nostru este să venim mereu în întâmpinarea nevoilor consumatorului nostru. De aceea, anul acesta am lansat noi sortimente de cafea și magazinul online pentru a facilita accesul consumatorului la produse rapid și sigur. De asemenea, suntem într-o continuă consolidare a poziției noastre în locațiile de consum on the go.  Intenționăm ca în perioada următoare să investim sume considerabile pentru a ne asigura o creștere de două cifre.”, declară Ady Hirsch, CEO Alka Group.

În prezent, cafeaua Stretto este prezentă în peste 900 de locații la nivel național și acoperă ambele segmente B2B și B2C. Anul acesta, Stretto OOH a început expansiunea business-ului și în Bulgaria.

Despre Alka Group

Grupul Alka a fost înființat în anul 1994. În acel moment, Alka era prima companie din România producătoare și distribuitoare de cafea măcinată ambalată, vidată și în pliculețe. De atunci, Alka a investit zeci de milioane de euro în tehnologie și în dezvoltarea producției locale. Alka Group este activă în următoarele categorii: snacks-uri sărate coapte, semințe, napolitane, prăjituri, biscuiți și cafea. Portofoliul de brand-uri cuprinde: Alka, Toortitzi, Soocitzi, Meteoritzi, Elephant (denumirea snacks-urilor sărate pentru export), Alfers, Prăjitura Casei, Stretto și Gold Mocca. Alka este activă în România și în peste 40 de țări. De asemenea, compania este importator și distribuitor al produselor Perfetti Van Melle pentru brandurile Chupa Chups și Mentos. Prin activitatea sa, Alka colaborează direct și indirect cu zeci de mii de parteneri din toată țara.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.