Pe 26 septembrie a avut loc cea de-a treia ediție Sun Challenge Văcărești, eveniment de alergare prin Parcul Natural Văcărești, organizat de Sun Plaza. La competiție au participat 350 de alergători și s-au strâns aproape 7.000 euro din contribuțiile de participare. La suma aceasta, CBRE – compania ce administrează Sun Plazaadaugă încă 3.000 euro. Suma strânsă va fi redirecționată în întregime către Asociația Parcului Natural Văcărești.

Asociația va folosi suma strânsă în programele de conservare a vidrelor (Lutra Lutra) din parc astfel: se va construi o vizuină – „prima casă pentru vidre”, vor fi instalate camere video pentru monitorizare, se va igieniza zona (vidrele iubesc apele curate), se va construi o plută din peturile găsite în parc (pentru a atrage atenția asupra poluării cu plastic a apelor) și se vor monta panouri pentru desemnarea zonelor de habitat și protecție („Șșș, te apropii de casa vidrelor!”).

De asemenea, se vor face acțiuni de informare pentru publicul larg și pentru copii, în cadrul cărora se va vorbi despre importanța vidrei pentru zonele umede și se va povesti despre specia care trăiește în parc.

3 curse de alergare

Participanții la Sun Challenge au ales una dintre cele trei distanțe de alergare: 5 km, 10 km și 20 de km,  curse care s-au desfășurat atât prin interiorul Parcului Natural Vacărești, pe poteci de trail, cât și pe digul parcului.

Au fost premiate locurile 1, 2 și 3 de la fiecare categorie de vârstă, precum și locurile 1, 2, 3, 4, 5 General Open, masculin și feminin. Valoarea totala a premiilor acordate în cadrul competiției s-a ridicat la aproape 40.000 RON. De asemenea, participanții s-au putut înscrie la o tombolă cu peste 50 de premii în valoare de 5.000 RON.

Simona Radiș, ambasadoare Sun Challenge

Unul dintre ambasadorii cursei a fost canotoarea Simona Radiș, campioana României la Jocurile Olimpice de la Tokyo 2021, care a și câștigat locul 1 la cursa de 5 km în categoria feminin 18-29 de ani. La finalul cursei, mesajul Simonei a fost unul de încurajare la mișcare: „Este o mare diferență între canotaj și alergare. Mi-a fost atât de greu că simțeam că nu mai termin cei 5 km. Mie îmi lipsește și antrenamentul, dar important e că am avut curajul să particip. Faptul că m-am autodepășit este un lucru extraordinar și nu poate decât să mă bucure. Aș vrea să îi felicit pe toți cei care au avut curajul să participe. Nu contează rezultatul. Contează că ați fost astăzi aici și că împreună ne-am simțit bine.”

La ediția de anul acesta au mai participat și Radu Restivan de la 321sport.ro, Răzvan Popescu de la Radio ZU și Mihai Găinușă de la Național FM.

„Evenimentul are un pronunțat caracter ecologic – banii strânși din contribuțiile de participare merg direct către vecinele noastre, vidrele, care merită să trăiască în ape curate și într-un mediu propice. De asemenea

copiii merită să știe cât mai multe despre aceste animale și despre protecția mediului înconjurător. Trăim într-o perioadă în care mediul are mult de suferit de pe urma noastră, iar dacă suntem informați și vom fi mai atenți la acțiunile noastre, vom contribui la o lume mai curată.”, spune Irina Studineanu, Deputy Center Manager Sun Plaza.

Parcul Natural Văcărești este prima arie protejată urbană a țării și cel mai mare spațiu verde al capitalei. Aici au fost identificate deja peste 170 de specii de păsări, multe dintre ele fiind specii protejate. La utlima ediție Sun Challenge s-a alergat pentru țestoasele din parc.

Parteneri: CBRE, Gerovital, Tupperware, Decimas, World Class, Taksim, Gatorade, Forcapil, ACM Laboratoire Dermatologique, Worwag Pharma, Lady Factory Gym, Numis Med, Librarium, Zoomserie, Yves Rocher, Trust Gaming, Asus Republic of Gamers, Uko.

Parteneri media – Digi FM, National Geographic, 321sport și alerg.ro.

***

Despre Sun Plaza

Inaugurat în luna februarie a anului 2010, Sun Plaza este centrul comercial dominant din zona de sud a Bucureștiului, având o suprafață construită de 208.000 mp. Centrul comercial este deținut de către S IMMO AG și administrat de către CBRE România.

Având patru etaje, două destinate exclusiv cumpărăturilor și cu o parcare subterană cu 2.000 de locuri care se întinde pe două niveluri, Sun Plaza este centrul comercial al tuturor, o oază a cumpărăturilor și relaxării.

Centrul comercial a trecut recent prin cel mai amplu proces de reconfigurare desfășurat pe piața de retail din București. Peste 20.000 de metri pătrați de spații comerciale au făcut obiectul reconfigurărilor, dintre care 11.000 într-o aripă nou construită în care au fost inaugurate peste 40 de noi magazine, Sun Plaza având în prezent un grad de ocupare de 100%.

În plus, centrul comercial a trecut și printr-o acțiune de reîmprospătare a designului, fiind realizate două noi piațete, reconfigurate alte două, în timp ce pasajul de acces către stația de metrou Piața Sudului și alte spații din cadrul mall-ului au fost decorate cu creații grafice realizate de către Peter Kogler, artist austriac cu recunoaștere internațională și unul dintre pionierii artei generate pe computer.

www.sun-plaza.ro

Despre CBRE

CBRE Group, Inc. (NYSE: CBRE), Fortune 500 și S&P 500 cu sediul central în Los Angeles este cea mai mare companie de servicii comerciale și investiții în real estate din lume, pe baza veniturilor din 2018. Compania are peste 90.000 de angajați (fără a include afiliații), răspunde nevoilor dezvoltatorilor imobiliari și deservește proprietari și chiriași prin intermediul celor peste 480 de birouri (excluzând filialele) din întreaga lume. În România, CBRE oferă o gamă extinsă de servicii integrate, inclusiv administrare și coordonare de tranzacții și management de proiecte, servicii de design and build, managementul proprietății, administrarea investițiilor, evaluare, închiriere de proprietăți, consultanță strategică, vânzări de proprietăți, servicii ipotecare și servicii de dezvoltare. Pentru mai multe informații, vă rugam accesați www.cbre.ro.

Leave a comment

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.